مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-12سياسي

پیمانکار متخلف قلعه رودخان فومن برکنار شد


با توجه به عدم نظارت و غارتگری فراوان در منطقه قلعه رودخان و محکومیت های کیفری متعدد پیمانکار فاقد صلاحیت مدیریتی این منطقه توریستی است.

- ، حجت الاسلام حمزه خلیلی با اشاره به بازدید چند روز اخیر از قلعه رودخان و تخلفات متعدد فردی که صیانت از این منطقه در قالب شرکت به او واگذار شده بود، اظهار کرد: به دلیل عدم نظارت و غارتگری فراوانی در این منطقه و محکومیت های کیفری متعدد این فرد در طی چند سال گذشته، شخص مورد نظر فاقد صلاحیت مدیریت این منطقه توریستی است.

رییس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه صاحب این شرکت متخلف و مجرم است و واجد اهلیت و صلاحیت لازم نیست، تصریح کرد: این فرد از امروز به لحاظ قانونی هیچ گونه فعالیتی در این مکان نداشته و در مزایده های آینده نیز نمی تواند شرکت کند.

وی دستور داد کمیته ای متشکل از سازمان محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی و منابع طبیعی استان تشکیل شده و اداره این منطقه با نظارت دستگاه قضایی شهرستان به فردی امین واگذار شود تا طی روزهای آینده فرد جدیدی برای مدیریت آن انتخاب شود.

رییس کل دادگستری استان گیلان ادامه داد: نهادهای مربوطه باید در اسرع وقت و از طریق قانونی و اجرای مزایده، سرمایه گذار مناسبی را جهت مدیریت مجتمع تفریحی قلعه رودخان معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار متخلف قلعه رودخان فومن برکنار شد

پیمانکار متخلف قلعه رودخان فومن برکنار شد