مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-12سياسي

پالایشگاه دوم فارس به زودی تعیین تکلیف می شود/1401 سال جهش اقتصادی است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف پالایشگاه دوم فارس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: وزارت نفت و دفاع موافقت خود را اعلام کرده تا این پروژه بزرگ به سرانجام برسد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف پالایشگاه دوم فارس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: وزارت نفت و دفاع موافقت خود را اعلام کرده تا این پروژه بزرگ به سرانجام برسد.

جعفر قادری شنبه 21 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به پتروشیمی ها و خط اتیلن فارس، بیان کرد: قرار شد پتروشیمی شهرستان فسا و جهرم در مرز این دو شهرستان انجام شود، در داراب نیز پتروشیمی به جای خود باقی می ماند و در فیروزآباد هم به صنایع پایین دستی اختصاص پیدا می کند.

او در خصوص افزایش ظرفیت ذخیره سازی فرآورده و خط انتقال مواد نفتی نیز گفت: قرارداد این خط انتقال منعقد شده که کار بزرگی است فشار را روی جاده ها کم می کند تا پالایشگاه دوم ساخته شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به آزادراه شیراز _ اصفهان، خاطرنشان کرد: این آزادراه در قطعات یک تا شش آماده شده و می تواند قبل از قطعه هفت و هشت مورد استفاده قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه دوم فارس به زودی تعیین تکلیف می شود/1401 سال جهش اقتصادی است

پالایشگاه دوم فارس به زودی تعیین تکلیف می شود/1401 سال جهش اقتصادی است