مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-12اقتصادي

ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه 800 میلیون یورویی فولاد مبارکه


مدیران عامل بانک صادرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان در نشستی زمینه های توسعه همکاری فی مابین را بررسی و برای استفاده از ظرفیت های ریالی و ارزی این بانک در داخل و خارج کشور تفاهم کردند.

- حجت اله صیدی در دیدار مدیران ارشد بزرگترین مجتمع فولادی کشور عنوان کرد ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه 800 میلیون یورویی فولاد مبارکه مدیران عامل بانک صادرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان در نشستی زمینه های توسعه همکاری فی مابین را بررسی و برای استفاده از ظرفیت های ریالی و ارزی این بانک در داخل و خارج کشور تفاهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک صادرات ایران، مدیرعامل بانک صادرات با بیان این که همه 500 شرکت برتر ایران به غیر از بانک های موجود در این فهرست و همچنین شرکت های بزرگ صنعت پتروشیمی، خودروسازی و دیگر صنایع کشور با بانک صادرات ایران همکاری دارند و 25 درصد گردش مالی آنها توسط این بانک انجام می شود، اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه برای بانک صادرات ایران از ‎اهمیت ویژه ای برخوردار است و این ظرفیت‎ ‎ وجود دارد که حداقل 25 درصد حجم عملیاتی بانکی این شرکت توسط بانک صادرات ایران انجام شود.

صیدی در این نشست با اشاره به روابط کارگزاری در کشورهای منطقه و برخورداری بانک صادرات ایران از بیشترین تعداد شعب خارج از کشور، برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه 800 میلیون یورویی فولاد مبارکه

ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین مالی سالانه 800 میلیون یورویی فولاد مبارکه