مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-12سياسي

سرانه آموزشی در شهرستان کرمان به شدت پایین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای کهنوج مدیم، اظهار کرد: آنچه که نگرانی ما را افزایش داده این است که سرانه آموزشی شهرستان کرمان از سرانه استان پایین تر است و این وضعیت قابل قبول نیست.

وی مدرسه سازی و ایجاد فضای آموزشی مناسب را یکی از وظایف مسؤولان دانست و گفت: دسترسی آسان به فضای آموزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان وظیفه ما است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که نشست هایی را با وزیر آموزش و پرورش و نوسازی مدارس که هماهنگی کامل با مجلس دارند، برگزار کنیم.

پورابراهیمی ادامه داد: امسال مصوباتی در صحن مجلس داشتیم که اگر اجرایی شود، می تواند ناتعادلی را در این بخش برطرف کند.

وی تأکید کرد: تلاش ما این است حداقل شاخص ها در استان کرمان متناسب با میانگین کشور باشد و این برای ما قابل قبول نیست و نمی توان پذیرفت سرانه ها اینقدر تفاوت داشته باشند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از مباحثی که باید پیگیری کنید آموزش در فضای مجازی است که مجبور شدیم به دلیل شرایط کرونا به آن تن بدهیم که باعث شد دانش آموزان دچار اُفت تحصیلی شوند که این موضوع باید با برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزشی در شهرستان کرمان به شدت پایین است

سرانه آموزشی در شهرستان کرمان به شدت پایین است