مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-12سياسي

تندیس زرین پنجمین همایش رضایتمندی مشتری به آسیاتک رسید


مجموعه آسیاتک به دلیل کسب نمره کافی در ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت، کامل ترین راهکارهای ارتباطی در ایران و جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنها، - مجموعه آسیاتک به دلیل کسب نمره کافی در ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت، کامل ترین راهکارهای ارتباطی در ایران و جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنها، موفق به کسب تندیس زرین پنجمین دوره همایش رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام آسیاتک، مراسم اختتامیه پنجمین دوره همایش رضایتمندی مشتری با هدف معرفی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم، مجموعه آسیاتک به دلیل ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت و کامل ترین راهکارهای ارتباطی در ایران، به عنوان برنده تندیس زرین این دوره از همایش انتخاب و معرفی شد.

این همایش با همت مجلس شورای اسلامی و دانشگاه تهران و به منظور ارزیابی خدمات سازمان ها و شرکت های داخلی، سنجش کیفیت خدمات، وفاداری و میزان رضایت مشتریان و همچین ارزیابی نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان از آنها برگزار شد.

به این ترتیب، آسیاتک موفق به کسب نمره کافی در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، سرور اختصاصی، اینترنت عمومی رایگان (PWA)، پهنای باند اختصاصی، سرویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس زرین پنجمین همایش رضایتمندی مشتری به آسیاتک رسید

تندیس زرین پنجمین همایش رضایتمندی مشتری به آسیاتک رسید