مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-12دانش

پارک های علم و فناوری؛ نقطه اتصال صنعت و دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی رییس پارک علم وفناوری البرز در حاشیه بازدید استاندار البرز از مجموعه پارک، اظهار کرد: آشنایی استاندار البرز با دستاورد های شرکت های دانش بنیان البرز یکی از اهداف مجموعه پارک در پی این بازدید بود تا بتوان .

- رییس پارک علم و فناوری البرز با بیان اینکه پارک ها نقطه اتصال صنعت و دانشگاه هستند، گفت: پارک های علم و فناوری ثابت کرده اند که می توانند ایده های نوآورانه را به محصولات و خدمات تجاری تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی رییس پارک علم وفناوری البرز در حاشیه بازدید استاندار البرز از مجموعه پارک، اظهار کرد: آشنایی استاندار البرز با دستاورد های شرکت های دانش بنیان البرز یکی از اهداف مجموعه پارک در پی این بازدید بود تا بتوان با توجه به پتانسیل وظرفیت علمی و دانشی فناوران، تسهیلات بهتری را در راستای توسعه اقتصادی کشور بر مبنای ارتقا سطح کیفی حوزه فناوری و دانش بنیان داشته باشیم.

رییس پارک علم وفناوری البرز در ادامه، استان البرز را قطب علم وفناوری معرفی کرد و افزود: ایجاد یک “قطب علمی” در زمینه های خاص، یک فضای سودمند و متقابل را فراهم می کند که به کسب وکار ها و افراد، امکان شکوفایی دهد؛ که دراین خصوص پارک البرز با توجه به توانمندی و ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های علم و فناوری؛ نقطه اتصال صنعت و دانشگاه

پارک های علم و فناوری؛ نقطه اتصال صنعت و دانشگاه