مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-12سياسي

تغییر وضعیت موجود به نفع مردم در دستور کار است


با توجه به وضعیت استان در حوزه های مختلف، در دولت سیزدهم تغییر وضعیت موجود به نفع مردم، به شکل جدی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سیدحامد عاملی بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب استان در حوزه های مختلف، در دولت سیزدهم تغییر وضعیت موجود به نفع مردم، به شکل جدی در دستور کار است.

وی افزود: تغییر و تحول وضعیت موجود با پیروی از روش های سابق امکان پذیر نیست و تغییر نگرش، تفکر نوین، اقدامات و تصمیمات شجاعانه منجر به تغییر و تحولات اساسی در حوزه گردشگری، صنعتی، اقتصادی و کشاورزی استان خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بنا به توصیه ویژه مقام معظم رهبری بر توجه به حوزه تولید، تمام تلاش خود را در راستای توسعه و افزایش تولید انجام خواهیم داد.

منفعت مردم، قربانی اختلاف بین دستگاهی نخواهد شد عاملی تاکید کرد: در راستای بهبود و ارتقای شرایط و وضعیت برخی نقاط استان در حوزه آب، برق، گاز و تلفن برنامه ریزی مناسبی در راستای کاهش و رفع کامل محرومیت زدایی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی امکانات اولیه در نقاطی از استان در راستای جذب سرمایه گذاران، ضعیف است که برای ارتقا به سطح مطلوب و مناسب، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و مسائل اصلی و منفعت مردم، قربانی اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت موجود به نفع مردم در دستور کار است

تغییر وضعیت موجود به نفع مردم در دستور کار است