مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-12حوادث

از دستگیری سنگ قبر دزدان بهشت زهرا (س) تا کشف 28 کیلو گرم تریاک


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند؛ در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- به گزارش، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

دستگیری سارق گوشواره های کودکان در امامزاده حسن سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زن سارق 50 ساله که با سو استفاده از غفلت والدین گوشواره های کودکان را سرقت می کرد، خبر داد.

سرهنگ بهرامی گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سرقت طلای کودکی در بازار امام زاده حسن دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از کلانتری این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه واحد عملیات کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق حین گشت زنی به صورت محسوس و نامحسوس در بازار امام زاده حسن اقدام به گشت زنی کردند، افزود: در همین حین خانمی را که با غفلت والدین در حال باز کردن گوشواره دختر خردسالی بود مشاهده کردند که سریعاً وارد عمل شده و سارق را در حالی که قصد فرار در شلوغی و ازدحام جمعیت را داشت دستگیر و در بررسی اولیه یک جفت گوشواره که لحظاتی قبل سرقت کرده بود را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری سنگ قبر دزدان بهشت زهرا (س) تا کشف 28 کیلو گرم تریاک

از دستگیری سنگ قبر دزدان بهشت زهرا (س) تا کشف 28 کیلو گرم تریاک