مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-12سياسي

«هنر» ما «قدرت نرم فرهنگی ایران» را جهانی می کند


رییس حوزه هنری در اختتامیه نخستین هنرواره ملی خوشنویسی «ایرانِ دل» بیان کرد جامعیت مفاهیم و پیوستگی معانی، تمدن ساز بوده و به ما قدرت می دهد تا به واسطه هنرمان قدرت نرم خود را جهانی کنیم.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، همزمان با 21 اسفند روز بزرگداشت شاعر ایرانی، حکیم نظامی گنجوی، مراسم بزرگداشت این شاعر نامدار ایرانی، آیین اختتامیه نخستین هنرواره ملی خوشنویسی ایرانِ دل در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل با حضور غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی و مهدی رمضانی دبیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مسئولین عالی استان برگزار شد.

دادمان رییس حوزه هنری در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حجت ابن الحسن امام زمان (عج) گفت: وقت آن است که هنر ملی ایران که متعهدترین رویکرد و اندیشه اسلامی را می توان در آن یافت، دوباره احیا شود و راهی نو را برای تجدید هویت خود آغاز کند چرا که در معادلات پیچیده جهانِ فرهنگی امروز هنری یکی از مؤلفه های بنیادین قدرت فرهنگی نرم است.

وی افزود: اگر جامعه ایران خواهان پیشرفت، استقلال و تعالی است ناگزیر است که در عرصه قدرت نرم نیز راهبرد خود را پویا و متحول نماید، از کارهای کلیشه ای که فاقد قدرت جریان سازی است بپرهیزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر» ما «قدرت نرم فرهنگی ایران» را جهانی می کند

«هنر» ما «قدرت نرم فرهنگی ایران» را جهانی می کند