مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-12حوادث

برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه تشدید می شود


رییس کل دادگستری استان از تشدید برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه نظیر تیراندازی، سرقت و مزاحمت های خیابانی خبر داد و گفت: اشرار و اراذل و اوباش جایی در استان ندارند و با هرگونه اقدام آنها به شدت برخورد می شود.

-   پرویز توسلی زاده در جلسه پیشگیری و مقابله با جرم تیراندازی اظهار داشت: برخی جرائم مانند تیراندازی، سرقت، مزاحمت های خیابانی و .

اثرات منفی بیشتری بر روح و روان مردم می گذارد که لازم است قاطعانه تر با آنها برخورد شود.

وی افزود: پلیس لیست اسامی مجرمان خطرناک و سابقه دار کرمانشاه را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد تا به شدت با آنها برخورد شود و بدانند این استان جای امنی برای آن ها و رفتار مجرمانه شان نیست.

توسلی زاده تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات مقابله ای که طی چند ماه اخیر با موضوع تیراندازی صورت گرفته نتایج خوبی بدست آمده و افرادی که چنین سودایی را در سر می پروردند به این نتیجه رسیده اند که حتما در دام قانون گرفتار و مجازات می شوند.

قاضی القضات کرمانشاه یادآوری کرد: سمت و سوی برخورد پلیس و دستگاه قضایی علاوه بر تداوم و تشدید برخوردها با عاملان تیراندازی به سمت قاچاقچیان و فروشندگان اسلحه نیز از این پس بیشتر معطوف خواهد شد، چرا که آنها عملا ابراز وقوع جرم را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه تشدید می شود

برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه تشدید می شود