مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-12اقتصادي

مشکلی بابت تامین مرغ نوروز و ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری نداریم


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ظرفیت روزانه کشتار مرغ در استان 200 تن است، گفت: این میزان کشتار مازاد بر نیاز استان است و هیچ مشکلی برای تامین مرغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نداریم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ظرفیت روزانه کشتار مرغ در استان 200 تن است، گفت: این میزان کشتار مازاد بر نیاز استان است و هیچ مشکلی برای تامین مرغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نداریم.

عطاء الله ابراهیمی 21 اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت توزیع نهاده های دامی در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در مجموع 325 هزار و 806 تن جو، ذرت و سویا در بین واحدهای دام و طیور با ارز دولتی توزیع شده است، قیمت هر کیلوگرم ذرت 1900 تومان، هر کیلوگرم جو 1800 تومان و هر کیلوگرم سویا 3420 تومان است.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 3770 تن ذرت، 1820 تن سویا و 5100 تن جو در انبارهای استان ذخیره سازی شده است، از 15 دی ماه جوجه ریزی برای تامین مرغ موردنیاز شب عید آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت روزانه کشتار مرغ در چهارمحال و بختیاری 200 تن است، گفت: این میزان کشتار مازاد بر نیاز استان است و هیچ مشکلی برای تامین مرغ در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی بابت تامین مرغ نوروز و ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری نداریم

مشکلی بابت تامین مرغ نوروز و ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری نداریم