مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-12سياسي

جام حافظان قرآنی استان بوشهر برگزار شد/ مشارکت 110 حافظ


دومین دوره جام حافظان قرآنی کریم با حضور 110 حافظ قرآن کریم در روستای قرآنی پهلوانکشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

- ، رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم و ارزیابی آنان است.

جواد احمدی منفرد افزود: اولین دوره مسابقات قرآنی ویژه حافظان قرآن کریم پسر و در رده سنی زیر 20 سال، در سه رشته حفظ نیم جز، حفظ یک جز و حفظ سه جز قرآن کریم، آبان سال جاری در روستای قرآنی چاه کوتاه برگزار شد.

وی افزود: دومین دوره این مسابقات با حضور 110 نفر حافظ قرآن کریم در رشته های حفظ نیم جز، یک جز، دو جز و پنج جز ویژه پسران و رده سنی زیر 20 سال در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) روستای پهلوان کشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

وی گفت: این دوره از مسابقات با همکاری اداره امور قرآنی استان، مؤسسه قرآن و عترت اشراق با مدیریت رضا نجفی و مؤسسه قرآن و عترت سراج پهلوان کشی با مدیریت علی سلیمانی برگزار شد.

احمدی منفرد افزود: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تمام توان و تلاش خود، پس از این دوره از مسابقات، با برگزاری جلسات تخصصی حفظ توسط رضا نجفی از حافظان کل قرآن کریم هم استانی و مدرس توانمند و برتر در حوزه حفظ قرآن کریم، این حافظان را جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام حافظان قرآنی استان بوشهر برگزار شد/ مشارکت 110 حافظ

جام حافظان قرآنی استان بوشهر برگزار شد/ مشارکت 110 حافظ