مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-12ورزشي

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد


جواد بازرگان عصر امروز (21 اسفندماه) طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان معرفی و از تلاش های علی خلیلی قدردانی شد.

- ایسنا/زنجان جواد بازرگان عصر امروز (21 اسفندماه) طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان معرفی و از تلاش های علی خلیلی قدردانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان زنجان که در سالن همایش های بین المللی مهرانه زنجان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیز هفته جوان، عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شناختی که از مدیرکل جدید داریم، امیدواریم این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

ابوالفضل رفیعی با تاکید بر اینکه ورزش نقش ارزنده و به سزایی در سلامت جامعه و نیز ایجاد امید ایفا می کند، افزود: با نگاهی به ورزش همگانی درمی یابیم که این حوزه تا چه حد توانسته است نقش خود را در ایجاد سلامت در جامعه به خوبی ایفا کند، به همین خاطر معتقدیم در شرایط کنونی جامعه، ورزش یکی از نیازهای جامعه بوده و باید به آن بیش از پیش بها دهیم.

وی با یادآوری اینکه امروزه جوامع مختلف در تلاش برای درخشش و کسب موفقیت در عرصه ورزش قهرمانی هستند، ادامه داد: بدون شک، اهمیت ورزش قهرمانی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد