مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 20:172022-03-12اقتصادي

817 تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع شده است


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بازار شب عید استان به طور ویژه رصد و با متخلفان برخورد می شود، گفت: 817 تن میوه شب عید توزیع شده است.

- ، علی تشنه دل غروب شنبه در بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه 817 تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع شده است، ابراز داشت: این میزان شامل 552 تن پرتقال و 266 تن سیب می شود.

وی بابیان اینکه توزیع این اقلام از 24 اسفندماه در مکان های از قبل تعیین شده است، افزود: بازارچه های عرضه مستقیم کالاهای اساسی و میوه و تره بار در نقاط مختلف استان به منظور عرضه مستقیم کالا فعال هستند و هم استانی ها می توانند کالاهای خود را بی واسطه از این مراکز تهیه کنند.

رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان قرار داریم طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در سطح استان اجرا می شود، ابراز داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

تشنه دل از ثبات نسبی قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در استان سمنان خبر داد و در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در خصوص توزیع این کالاها برای استان سمنان مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

817 تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع شده است

817 تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع شده است