مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-12سياسي

دست مفسدین و سودجویان را قطع کنید/ مراقب نفوذ و ایجاد انحراف توسط دشمن باشید


همانطور که شما کارکنان وزارت اطلاعات گروهک های ضد انقلاب را به زباله دان تاریخ سپردید دست سودجویان و مفسدین را قطع کنید.

- ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان روز شنبه با حضور در وزارت اطلاعات در دیدار با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات مجاهدانه کارکنان وزارت اطلاعات قدردانی کرد.

وی در این دیدار به تبیین وظایف و ماموریت های خطیر وزارت اطلاعات پرداخت و خاطرنشان کرد: مهم ترین ماموریت وزارت اطلاعات حفظ و صیانت از نظام و سرمایه های انقلاب اسلامی است.

امروز همه سرمایه ها و ظرفیت های کشور در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و مولفه های قوت و قدرت ملت مثل ایمان و اعتماد مردم مورد تهدید دشمنان است.

باید ابعاد مبارزه با دشمن را شناخت رییس جمهور با گرامیداشت یاد شهدای وزارت اطلاعات تصریح کرد: باید ابعاد مبارزه با دشمن را شناخت و گام های محکمی در این مسیر برداشت.

وزارت اطلاعات موفقیت های کم نظیری همچون مبارزه با گروهک های معاند، شناسایی و دستگیری جواسیس و جلوگیری از نفوذ و صیانت از نظام را در کارنامه خود دارد اما امروز نیازمند تحول و بازنگاه به حرکت وزارت اطلاعات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست مفسدین و سودجویان را قطع کنید/ مراقب نفوذ و ایجاد انحراف توسط دشمن باشید

دست مفسدین و سودجویان را قطع کنید/ مراقب نفوذ و ایجاد انحراف توسط دشمن باشید