مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-12ورزشي

جنبه اقتصادی ورزش بیش از جنبه فرهنگی آن مورد توجه است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: امروزه جنبه اقتصادی ورزش بیش از جنبه فرهنگی آن مورد توجه بوده است.

- ، سینا کلهر شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان که در سالن همایش های بین المللی مهرانه زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه آمار حاکی از آن است که ورزش زنجان در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشته و این مهم را نیز می توان در مراسم امروز مشاهده کرد، گفت: حوزه ورزش عرصه ای است که برای مدیریت موفق در این زمینه باید تجربه کافی داشت.

وی با بیان اینکه انتظار می رود روند رو به رشدی که ورزش زنجان در سال های اخیر طی کرده است، در مدیریت جدید نیز ادامه داشته باشد، تصریح کرد: اگر می خواهیم در حوزه ورزش به قله دست یابیم باید سه آیتم حضور موفق در المپیک و بازی های آسیایی، حضور نمایندگان در لیگ های معتبر و نیز میزبانی رویدادهای مختلف ملی و بین المللی را مدنظر داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه اهمیت حضور در المپیک و بازی های آسیایی بر کسی پوشیده نیست و همه کشورها تلاش می کنند تا در این دو رویداد حضوری موفق و ارزشمند داشته باشند، خاطرنشان کرد: المپیک آوردگاهی جهانی و بازی های آسیایی بزرگ ترین رویداد در قاره کهن به شمار رفته و موفقیت در این دو رویداد حاکی از رشد روزافزون ورزش جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبه اقتصادی ورزش بیش از جنبه فرهنگی آن مورد توجه است

جنبه اقتصادی ورزش بیش از جنبه فرهنگی آن مورد توجه است