مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-12سياسي

نقطه قوت دولت رییسی برای حل مشکلات


نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به تلاش دولت آقای رییسی و شخص رییس جمهور برای حل مشکلات کشور گفت: بنده معنویت و اخلاص ایشان را نقطه قوت دولت برای حل مشکلات می بینم و مسئولان نیز باید به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، محمد باقری بنابی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب  اظهار کرد: تنها راه نجات کشور استقلال و البته تعامل سازنده با عزت با جهان است.

وی معنویت را عامل اصلی موفقیت در مسئولیت ها دانست و افزود: اگر اخلاص و معنویت در کنار مسئولیت قرار نگیرد، مطمئن باشیم موفق نخواهیم شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولیت های سنگین نیازمند تقویت معنویت است و هر شخصی مسئولیتش بیشتر می شود باید افزایش معنویت هم داشته باشد تا دچار مشکل در جامعه نباشیم.

باقری بنابی سپس ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام در وزارت اطلاعات و تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: باید از امنیت موجود برای حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استفاده کنیم.

وی با اشاره به تلاش دولت آقای رییسی و شخص رییس جمهور برای حل مشکلات کشور تصریح کرد: بنده معنویت و اخلاص ایشان را نقطه قوت دولت برای حل مشکلات می بینم و مسئولان نیز باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه قوت دولت رییسی برای حل مشکلات

نقطه قوت دولت رییسی برای حل مشکلات