مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:072022-03-12سياسي

رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان بناب ضروری است


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران آب در کشور گفت: رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان بناب ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسئولیت های سنگین نیازمند تقویت معنویت است و هر شخصی مسئولیتش بیشتر می شود باید افزایش معنویت هم داشته باشد تا دچار مشکل در جامعه نباشیم.

باقری بنابی سپس ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام در وزارت اطلاعات و تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: باید از امنیت موجود برای حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استفاده کنیم.

وی با اشاره به تلاش دولت آقای رییسی و شخص رییس جمهور برای حل مشکلات کشور تصریح کرد: بنده معنویت و اخلاص ایشان را نقطه قوت دولت برای حل مشکلات میبینم و مسئولان نیز باید به صورت شبانه روزی برایحل مشکلات مردم و کشور تلاش کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر ضرورت برپایی نماز جماعت اول وقت در ادارات گفت: بهترین راه تقویت برای افزایش معنویت برپایی نماز اول وقت است.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با تأکید بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه ها برای پیشبرد پروژه های عمرانی شهرستان بر رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: برای صرفه جویی در مصارف آب کشاورزی باید به سمت کشت محصولات نیازمند آب کمتر برویم که مسئولین جهاد کشاورزی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان بناب ضروری است

رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان بناب ضروری است