مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-12سياسي

یک بانو سرپرست بهزیستی مازندران شد


فریبا بریمانی در حکمی از سوی رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست بهزیستی مازندران معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فریبا بریمانی در حکمی از سوی رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست بهزیستی مازندران معرفی شد.

کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: گوهردهی بیش از دو سال به عنوان مدیرکل به بهزیستی خدمت کرد و اکنون این امانت به فریبا بریمانی سپرده شد .

وی با بیان اینکه مدیرکل جدید بهزیستی مازندران از پیکره بهزیستی استان است، افزود: مسند مدیریت بهزیستی استان مازندران به علت جایگاه ارزشمند شهید صبوری بسیار حساس و سنگین است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور بر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی و ارتباط صمیمی با پرسنل تاکید کرد و گفت: درب اتاق مدیران همواره باید به روی کارکنان و جامعه هدف بهزیستی باز باشد و آنان به راحتی مشکلات خود را بیان کنند.

فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران نیز در این مراسم با تشکر و قدردانی از اعتماد معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و استاندار مازندران، اظهار کرد: باید برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم و اجرای قوانین بر زمین مانده ای مانند قانون حمایت از افراد دارای معلولیت که نسبت به آن کم توجهی شده است با حمایت سایر دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بانو سرپرست بهزیستی مازندران شد

یک بانو سرپرست بهزیستی مازندران شد