مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-12سياسي

بقعه متبرکه امامزاده محمود (ع) میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده محمود(ع) در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری به مناسبت ایام نوروز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده محمود(ع) مشهور به سید محمید قلعه رییسی شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح از 28 اسفندماه  شروع شد و تا سیزده فروردین ماه در صحن امامزاده محمود(ع) برگزار می شود.

نصیرالاسلامی افزود: از جمله غرفه هایی که در حاشیه حرم مطهر این امامزاده برپا می شود غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره ازدواج و پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام است.

 نصیرالاسلامی تقویت باور های اعتقادی، دینی و مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی بقاع متبرکه امامزادگان را از جمله اهداف اجرایی طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه برشمرد.

آستان مقدس امامزاده سید محمود(محمید) علیه السلام در شیبی ناهموار در دامنه کوه بی سیتون (بی سیدون) چهار روستا (چاروسا) از دهستان طیبی سر حدی غربی، بخش چاروسا شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه متبرکه امامزاده محمود (ع) میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری

بقعه متبرکه امامزاده محمود (ع) میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری