مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-12حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر طی 48 ساعت در هرمزگان


در 48 ساعت گذشته با اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در هرمزگان، 51 فقره پرونده در حوزه قاچاق و 78 فقره پرونده در حوزه سرقت تشکیل و ضمن شناسایی و دستگیری 23 متهم دیگر در خصوص سایر جرایم، - متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان و با اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته، یک تن و 459 کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار غلامرضا جعفری شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: با اجرای طرح مذکور علاوه بر کشف این میزان مواد مخدر، بیش از 9 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز، 162 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق، یک میلیون و 4 هزار عدد انواع مواد محترقه و 143 راس دام زنده قاچاق نیز کشف شد.

وی ارزش محموله های قاچاق کشف شده را 190 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح ضمن شناسایی و دستگیری 63 سارق ، 206 تبعه بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت، 369 معتاد متجاهر و بلامکان نیز در محلات جرم خیز و آلوده، جمع آوری و به کمپ های مربوطه تحویل داده شدند.

سردار جعفری تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته با اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در هرمزگان، 51 فقره پرونده در حوزه قاچاق و 78 فقره پرونده در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر طی 48 ساعت در هرمزگان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر طی 48 ساعت در هرمزگان