مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-12سياسي

تحرک در جهاد ترکیبی با شناخت امپراطوری دروغ میسر می شود


تحرک و پویایی در جبهه جهاد ترکیبی با شناخت امپراطوری دروغ در جبهه استکبار میسر می شود.

- محمد کمالی باغستانی مدرس دانشگاه در هرمزگان در گفت وگویی با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در غفلت نهادهای فرهنگی و سازمان های دست اندرکار مسائل فرهنگی، شاهد فضاسازی و سیاه نمایی دشمن از نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای تغییر سبک زندگی اسلامی و ایرانی هستیم.

وی با بیان این که 43 سال قبل انقلاب اسلامی سبب نابودی یک رژیم لیبرال وابسته به غرب شد و ملت ایران این پیروزی را در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رقم زد، افزود: آمریکا برای مهار ملت تمدن ساز ایران سعی در آن داشت که باورمندی ملت ایران را از او بگیرد و رژیم سابق نیز با میدان دادن به استعمار، عملا بدنبال عمیق ساختن استحاله فرهنگی در جامعه ما بود.

دکتر کمالی ادامه داد: در دهه اخیر نیز رسانه های فارسی زبان با تقویت همه جانبه خود و با درک این که از لحاظ نظامی و سیاسی قادر به استحاله در وجود ملت ایران نیستند، به دنبال و درصدد القائات خود به جامعه ایرانی برآمده اند و نگاهی به عملکرد آنها نشان می دهد که آرایشی منسجم و متراکم در این زمینه یافته اند.

وی تصریح کرد: حکمرانی رسانه ای در فضای امروز جامعه اهمیت ویژه ای یافته است اما در کشور ما فضای مجازی بیشتر جنبه سرگرمی دارد و این بدلیل غفلت عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرک در جهاد ترکیبی با شناخت امپراطوری دروغ میسر می شود

تحرک در جهاد ترکیبی با شناخت امپراطوری دروغ میسر می شود