مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 00:132022-03-12سياسي

رأی نادیده گرفته شده دیوان عدالت اداری!/ آزمون دستیاری پزشکی با منابع 13 سال پیش


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت با تأکید بر اینکه باید منابع آزمون در آزمون دستیاری پزشکی به روز باشد، گفت: چرا بر اجرای آزمون با منابع قدیمی که برای یک دهه قبل یا بیشتر است، - علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت در گفت وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس درباره مشکلات آزمون دستیاری پزشکی، اظهار کرد: داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی، پزشکان جوان هستند که اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و از آنها قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که آزمون دستیاری پزشکی در دوره 48 اجرا شد، داوطلبان این آزمون، شکایتی را در دیوان عدالت اداری مبنی بر تخلفاتی که هم در خصوص منابع آزمون و هم تاریخ آزمون بود، ثبت کردند.

امرایی افزود: شعبه 45 دیوان عدالت اداری نسبت به این موضوع ورود کرد و قاطعانه و شجاعانه هم تاریخ آزمون را تصحیح کرد و هم اعلام کرد که برخی منابع آزمون باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت در دوره 49 تعدادی از تخلفات که در دوره 48 بود را در کمال شگفتی ادامه داد، گفت: وزارت بهداشت دو یا سه مورد از تخلفات که در رأی دیوان آمده بود را اصلاح کرد اما حدود سه مورد از تخلفات همچنان پابرجا ماند.

* وزارت بهداشت بر اجرای آزمون با منابع قدیمی پافشاری دارد عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی نادیده گرفته شده دیوان عدالت اداری!/ آزمون دستیاری پزشکی با منابع 13 سال پیش

رأی نادیده گرفته شده دیوان عدالت اداری!/ آزمون دستیاری پزشکی با منابع 13 سال پیش