مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 00:222022-03-12اقتصادي

شهرداری بردخون بدهکار است/ آغاز 5 پروژه جدید در شهر


شهردار بردخون از آغاز پنج پروژه جدید در این شهر خبر داد و گفت: شهرداری بردخون 200 میلیارد ریال بدهی دارد.

- ، مسعود تنگستانی عصر شنبه در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی از آمادگی مجموعه شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم به آنان خدمات رسانی مطلوب ارائه کنیم.

وی افزود: از آذر ماه 1400 که مسئولیت شهرداری را پذیرفته یک برنامه کوتاه مدت چهار ماهه تا پایان سال جاری، یک برنامه میان مدت یک ساله تا پایان سال 1401 و یک برنامه بلندمدت تا سال 1404 تدوین کرده و در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار بردخون بیان کرد: خوشبختانه در همین برنامه کوتاه مدت توانستیم دو پروژه به بهره برداری برسانیم و پنج پروژه آغاز عملیات اجرایی آن را شروع کنیم تا در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی خدمت رسانی به شهروندان و پیگیری مطالبات آنان را از اولویت های مهم مجموعه شهرداری دانست و اضافه کرد: شهرداری بردخون 200 میلیارد ریال بدهی دارد که عمده ترین آنها به پیمانکاران، بانک ها، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و مطالبات همکاران است.

تنگستانی ادامه داد: در همین مدت کوتاه توانسته ایم پرداخت حقوق و مزایای همکاران را به روز کرده و قسمتی از بدهی های پیمانکاران و بانک ها را پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بردخون بدهکار است/ آغاز 5 پروژه جدید در شهر

شهرداری بردخون بدهکار است/ آغاز 5 پروژه جدید در شهر