مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 07:422022-03-13بين الملل

لحظه به لحظه با اوکراین؛ تلاش کی یف برای قطع صادرات نفت روسیه


در هجدهمین روز درگیری های اوکراین، مقام های کی یف تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا جامعه بین المللی را وادار به قطع صادرات نفت و گاز روسیه کنند.

- بخش چهل و هشتم گزارش تحولات لحظه به لحظه اوکراین به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در هجدمین روز از درگیری های اوکراین، فرایند خروج غیرنظامیان از کریدورهای امن همچنان با مشکلاتی روبرو است و روسیه و اوکراین یکدیگر را به تلاش برای مانع تراشی در مسیر خروج امن غیرنظامیان از شهرهای اوکراین متهم می کنند.

بخش چهل و نهم از اخبار لحظه به لحظه اوکراین را در زیر دنبال کنید: 05:00 - مسکو: ملی گرایان اوکراینی مانع خروج غیرنظامیان می شوند وزارت دفاع روسیه گفت اوکراینی های افراطی و ملی گرا از خروج غیرنظامیان از مناطق درگیری جلوگیری می کنند و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

این وزارتخانه توضیح داد، روسیه تمام امکانات و شرایط لازم برای زندگی را در مناطق آزادشده از اوکراین، فراهم می کند.

در این بیانیه آمده است که نئونازی های اوکراینی حدود 7 هزار خارجی از 16 کشور را گروگان گرفته و اجازه خروج از کشور به آنها نمی دهند.

04:15 - زلنسکی: روسیه نمی تواند ما را شکست دهد رییس جمهور اوکراین گفت: هیأت مدیره خِرسون روز شنبه با همه اعضای خود ملاقات کرد و تاکید کرد که شهر اوکراینی است و از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با اوکراین؛ تلاش کی یف برای قطع صادرات نفت روسیه

لحظه به لحظه با اوکراین؛ تلاش کی یف برای قطع صادرات نفت روسیه