مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-13اجتماعي

هوای کنگاور و سرپل ذهاب همچنان بحرانی است/ کرمانشاه استاندارد شد


به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، بر اساس شاخص لحظه ای کیفیت هوا در استان کرمانشاه، امروز (22 اسفند) هوای دو شهر کنگاور و سرپل ذهاب در وضعیت بحران قرار دارد، - هوای "کنگاور" و "سرپل ذهاب" همچنان بحرانی است/ کرمانشاه استاندارد شد ایسنا/کرمانشاه به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، بر اساس شاخص لحظه ای کیفیت هوا در استان کرمانشاه، امروز (22 اسفند) هوای دو شهر کنگاور و سرپل ذهاب در وضعیت بحران قرار دارد، اما شرایط کرمانشاه استاندارد است.

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت توده گرد و غبار حاکم بر جو استان و وضعیت ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، اظهار کرد: در ایستگاه کرمانشاه شاخص 24 ساعته( تا ساعت شش صبح امروز 22 اسفند) عدد 148 و وضعیت نارنجی و هشدار را نشان می دهد، اما شاخص لحظه ‍ای با عدد 94 ببیانگر شرایط زرد و استاندارد است.

وی ادامه داد: در ایستگاه اسلام آبادغرب عدد شاخص 24 ساعته 430 بوده و وضعیت قهوه ای و بحران را نشان می دهد، به علاوه شاخص لحظه ای با عدد 152 بیانگر وضعیت قرمز و هشدار است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه سرپل ذهاب چه بر اساس شاخص 24 ساعته و چه شاخص لحظه ای همچنان عدد 500 را دارد، یادآور شد: وضعیت در سرپل ذهاب بحران و قهوه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کنگاور و سرپل ذهاب همچنان بحرانی است/ کرمانشاه استاندارد شد

هوای کنگاور و سرپل ذهاب همچنان بحرانی است/ کرمانشاه استاندارد شد