مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-13سياسي

رییس دانشگاه شهید بهشتی: قطع همکاری با 5 عضو هیات علمی


خودم را موظف به پاسخگویی به برخی مطالبی که در رسانه ها مطرح می شود، نمی دانم چرا که برخی با نگاه سیاسی موضوعی را مطرح می کنند - رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر این که برخی از همکاران به جای 8 سال حضور فعال در دانشگاه، در دستگاهی دیگر پست ریاست می گیرند که ما نیز آنها را جذب نمی کنیم و با آنها قطع همکاری می کنیم، گفت: در همین راستا با 5 عضو هیات علمی قطع همکاری شد که یک نفر با تجدید نظر در رای اعتراضی او به دانشگاه بازگشت .

به طور کلی دانشگاه شهید بهشتی با اساتیدی که در دوره پیمانی خارج از دانشگاه و در دستگاه دیگری پست مدیریتی یا ریاست می گیرند همکاری نمی کند.

دکتر سعدالله نصیری قیداری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جزییات پایان همکاری با چند نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: ما در دانشگاه تصمیم سیاسی نمی گیریم و موافق این نوع افکار نیز نیستیم.

در واقع بنده تنها رییس دانشگاهی هستم که از بین 14 رییس دانشگاه تراز اول کشور از دولت قبلی مانده و به فعالیت خود ادامه می دهم.

اگر بنا شود سیاسی کاری صورت گیرد باید برخلاف آنچه که هست، اتفاق می افتاد.

وی اظهار کرد: تصمیم برای پایان همکاری با تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی از دولت قبل گرفته شده بود که اسناد و صورت جلسات آن هم موجود است و در این زمینه نیز بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه شهید بهشتی: قطع همکاری با 5 عضو هیات علمی

رییس دانشگاه شهید بهشتی: قطع همکاری با 5 عضو هیات علمی