مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-13ورزشي

انتقاد و پیشنهاد سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد لیگ برتر


سرمربی تیم بسکتبال مهرام با انتقاد از تغییرات ایجاد شده در نحوه برگزاری مرحله دوم لیگ برتر در مورد چگونگی برگزاری پلی آف دوم مسابقات پیشنهادی مبنی بر افزایش تعداد دیدارها مطرح کرد.

- مصطفی هاشمی در گفتگو با کرونا و تعطیلی لیگ، نشستی به منظور تصمیم گیری در مورد لیگ برگزار شد، ادامه داد: قرار بود در این نشست در مورد امتیازها تصمیم گیری شود و اینکه امتیاز دور نخست محسابه شود یا نه اما در همان نشست پیشنهادی مطرح شد که با رای 8 به 7 به تصویب رسید و بر اساس شیوه فرمت دیدارهای این مرحله به طور کلی تغییر کرد.

این تغییر یکباره بزرگترین ایراد و اشتباه بود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با طرح این سوال که کجای دنیا وسط مسابقات شیوه برگزاری آن تغییر می کند؟ ، خاطرنشان کرد: اینکه چرا این موضوع مدیریت نشد و مسئول کمیته مسابقات و داوران مانع آن نشدند واقعا جای سوال دارد، قبول دارم که در دوره سرپرستی این اتفاق رخ داد اما دلیل نمی شود کار اشتباه تایید شود و انتقادی به آن وارد نشود.

هاشمی تصریح کرد: وقتی مسابقات در میانه مرحله دوم به خاطر شیوع امیکرون متوقف شد، مسئولان 9 تیم از 16 تیم طی مکاتبه با فدراسیون خواستار لغو کلی دیدارهای مرحله دوم شدند و اینکه جدول رده بندی و موقعیت تیم ها در پایان مرحله مقدماتی برای آغاز پلی آف لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد و پیشنهاد سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد لیگ برتر

انتقاد و پیشنهاد سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد لیگ برتر