مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-13حوادث

انتشار آگهی های کار در منزل با مجوز پلیس فتا ؛ شگرد جدید کلاهبرداری


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور نسبت به انتشار آگهی های کار در منزل با مجوز پلیس فتا هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب باشند در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

- انتشار "آگهی های کار در منزل با مجوز پلیس فتا"؛ شگرد جدید کلاهبرداری رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور نسبت به انتشار آگهی های کار در منزل با مجوز پلیس فتا هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب باشند در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی محمد رجبی در تشریح این خبر اظهار داشت : در سال های اخیر و در پی افزایش استفاده از اینترنت، کلاه برداری های اینترنتی نیز افزایش داشته و در این میان سایت های درج آگهی به دلیل عدم احراز هویت سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور گفت: در روزهای اخیر مشاهده شده که افراد سودجو با انتشار آگهی های تبلیغاتی تحت عنوان کار در منزل در سایت های درج آگهی و حتی شبکه های اجتماعی برای جلب نظر قربانیان در آگهی های خود از عنوان (تأییدیه از پلیس فتا) استفاده می کنند.

وی ادامه داد: پلیس فتا هیچ گونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی وغیره در فضای مجازی صادر نمی کند! و کار درمنزل با مجوز پلیس فتا؛ شگرد کلاه برداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آگهی های کار در منزل با مجوز پلیس فتا ؛ شگرد جدید کلاهبرداری

انتشار آگهی های کار در منزل با مجوز پلیس فتا ؛ شگرد جدید کلاهبرداری