مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-13اجتماعي

مدارس پنج شهرستان استان یزد غیرحضوری شد


بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار استان در راستای تأمین سلامت شهروندان از امروز یکشنبه22 اسفندماه مدارس پنج شهرستان درگیر طوفان در استان یزد غیرحضوری شد.

- محمدجواد ابوالحسینی، معاون عمرانی استاندار و جانشین کارگروه اضطرار استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از امروز تا اطلاع ثانوی مهدکودک ها و مدارس همه مقاطع در شهرستان های یزد، میبد، اردکان، اشکذر و بافق غیرحضوری هستند.

وی تداوم طوفان گرد و خاک در استان را تنها دلیل این ابلاغیه دانست و افزود: بر اساس تصمیم مصوبه شده کلیه فعالیت های عمرانی نیز در سطح شهرستان های درگیر طوفان تعطیل است.

معاون استاندار یزد در ادامه استقرار پایگاه های اورژانس در سطح شهرستان های درگیر طوفان را از دیگر مصوبات کارگروه اضطرار در استان عنوان کرد و گفت: تیم های امدادی در سطح شهرستان به حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه تنگی نفس و مشکل جسمی برای بیماران قلبی برای امدادرسانی به موقع وارد عمل شوند.

ابوالحسینی با بیان این که تصمیمات جدید متناسب با شرایط جوی استان اخذ و ابلاغ می شود، تأکید کرد: تا این لحظه تمام مأموریت های غیرضروری دولتی در سطح استان لغو شده است.

انتهای پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس پنج شهرستان استان یزد غیرحضوری شد

مدارس پنج شهرستان استان یزد غیرحضوری شد