مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-13اقتصادي

می توان جلوی افزایش قیمت لوازم خانگی را گرفت؟


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه همه شرکت های لوازم خانگی قیمت های خود را برگرداندند، در پاسخ به سوالی درباره اینکه تا چه زمانی می توان جلوی افزایش قیمت لوازم خانگی را گرفت؟ گفت که قرار نیست جلوی افزایش قیمت کالا را بگیریم .

- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه همه شرکت های لوازم خانگی قیمت های خود را برگرداندند، در پاسخ به سوالی درباره اینکه تا چه زمانی می توان جلوی افزایش قیمت لوازم خانگی را گرفت؟ گفت که قرار نیست جلوی افزایش قیمت کالا را بگیریم و کالا باید بر اساس ضوابط هیئت تعیین و تثبیت قیمت ها تعیین قیمت شود.

عباس تابش در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره جدیدترین وضعیت بازگرداندن قیمت شرکت های لوازم خانگی، تصریح کرد: از نظر ما همه شرکت ها قیمت های خود را بازگرداندند مگر اینکه نام شرکتی که از این مصوبه سر باز زده اعلام کنید.

وی با بیان اینکه این قیمت ها دستوری نیست، اظهار کرد: همه شرکت ها توجیه هستند که بر اساس محاسبات انجام شده، ملزم به برگرداندن قیمت ها برای تامین حقوق مصرف کنندگان هستند.

رییس سازمان حمایت در پاسخ به سوالی درباره اینکه تا چه زمانی می توان جلوی افزایش قیمت لوازم خانگی را گرفت؟ گفت: قرار نیست جلوی افزایش قیمت کالا را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان جلوی افزایش قیمت لوازم خانگی را گرفت؟

می توان جلوی افزایش قیمت لوازم خانگی را گرفت؟