مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-13بين الملل

کشف بزرگترین شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی


مدیرکل اطلاعات آذربایحان غربی از کشف بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در استان خبر داد.

- ، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی عصر شنبه در نشست بیش از 4 ساعته با خبرنگاران با بیان اینکه امسال به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی که در مراحل اولیه فعالیت بودند، ضربه زده و متلاشی کردیم، افزود: محور اقدامات ما فساد ستیزی، ظلم ستیزی و تبعیض ستیزی است.

وی با اشاره به رشادت های سربازان گمنام و برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان عنوان کرد: بر اساس اعلام مسئولان کشوری، در سال جاری آذربایجان غربی از نظر امنیتی و مبارزه با ارازل و اوباش حالت سفید اعلام شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی تاکید کرد: فرقی نمی کند، اراذل و اوباش چه در سطح شهر باشند، چه در مرزها و چه در مقام و مسند، شدیداً با آنان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری پنج تن هرویین در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده، اضافه کرد: از سوی دیگر 57 تن انواع مواد مخدر در استان توقیف شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از اقدامات این اداره کل در ماه های اخیر نیز عملکردی ارائه داد و افزود: در موضوعات و بخش های مختلف از جمله بازرگانی و تجاری مانند کارت های پیله وری، به 17 مورد ضربه اساسی وارد کرده ایم و از تضییع 160 میلیارد تومان بیت المال نیز جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بزرگترین شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی

کشف بزرگترین شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی