مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-13بين الملل

نعیم قاسم: سلاح حزب الله راه آزادی لینان است/آمریکا بداند لبنان تسلیم نمی شود


معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که آمریکا باید از تسلیم کردن لبنان دست بردارد؛ چراکه لبنان مقاوم همواره سربلند باقی خواهد ماند.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که آمریکا باید از تسلیم کردن لبنان دست بردارد؛ چراکه لبنان مقاوم همواره سربلند باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: نظرسنجی ها نشان می دهد که حزب الله در سطح مردمی در مقایسه با بسیاری از گروه های سیاسی بسیار جلوتر است.

ما با رأی مردم وارد پارلمان می شویم.

قدرت سلاح مقاومت در چارچوب معادله سه گانه ارتش، ملت و مقاومت که لبنان را از اسراییل آزاد کرد همچنان تا زمانی که خطر وجود دارد، پابرجاست.

سلاح حزب الله هیچ روزی مشکل نبوده است بلکه همچنان راه حل آزادی لبنان است اما آمریکا مشکل است چراکه خواهان استعمار لبنان است.

وی درباره گروه آمریکا در این انتخابات گفت: این ها از جامعه مدنی وابسته به سفارت آمریکا و شخصیت ها و گروه های سیاسی هستند که خودشان را به طرح آمریکا فروختند.

این ها شعارهای آمریکا و خواسته هایش را تکرار می کنند.

گروه آمریکا خواهان لبنان ضعیف و لبنان بدون مقاومت هستند و می خواهند اسراییل گزینه های سیاسی اش را در نهادهای لبنان اجرا کرده و در همه چیز دخالت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: سلاح حزب الله راه آزادی لینان است/آمریکا بداند لبنان تسلیم نمی شود

نعیم قاسم: سلاح حزب الله راه آزادی لینان است/آمریکا بداند لبنان تسلیم نمی شود