مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-13سياسي

روند حضوری شدن آموزش را تسریع کنید/ فشار روانی تدریس مجازی روی دانشجویان


شورای صنفی دانشجویان شریف از رییس دانشگاه درخواست کرد روند حضوری شدن آموزش را سرعت بخشد تا دانشگاه دوباره شاهد حضور پرشور دانشجویان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، در نامه ای به رییس دانشگاه خواستار تسریع در از سرگیری آموزش حضوری شد.

متن نامه به شرح زیر است؛ ریاست محترم دانشگاه صنعتی شریف، جناب آقای دکتر جلیلی با سلام و احترام، در این روزها که به لطف خدا آمار ابتلای روزانه، تعداد بیماران بدحال و فوتی های ناشی از کرونا کاهش چشم گیری یافته است و به تبع مسئولان ستاد کرونای کشور نیز به تسریع فرآیند حضوری شدن آموزش اصرار دارند، شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از دانشجویان، خواستار از سرگیری فرآیند حضوری شدن دانشگاه است.

بر همگان روشن است که آموزش مجازی در موارد فراوانی کیفیت کافی را دارا نبوده و مشکلات متعددی برای دانشجویان نیز به وجود آورده است که همه گیرترین آن ها افسردگی و اضطراب ناشی از وضع موجود و فشار ناشی از تدریس مجازی است.

شورای صنفی از ریاست دانشگاه درخواست دارد تا روند حضوری شدن آموزش را سرعت بخشد تا دانشگاه دوباره شاهد حضور پرشور دانشجویان باشد و مشکلات فراوان به وجودآمده نیز به مرور حل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند حضوری شدن آموزش را تسریع کنید/ فشار روانی تدریس مجازی روی دانشجویان

روند حضوری شدن آموزش را تسریع کنید/ فشار روانی تدریس مجازی روی دانشجویان