مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-13سياسي

اعدام های قرون وسطایی در عربستان/جان باختن 47 کودک یمنی در بمباران سعودی ها


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اعدام های قرون وسطایی در عربستان گفت:سعودی ها در یک ماه گذشته 47 کودک یمنی را در بمباران کشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در پنجاه و سومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در سخنان پیش از دستور خود، با اشاره به اینکه امروز سالروز صدور دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید است، و فردا نیز مصادف با ولادت حضرت علی اکبر  و روز جوان است، گفت: قشر وسیعی از جمعیت کشور را نسل جوان تشکیل می دهند و این نعمتی است که باید بهترین استفاده از آن را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در واکنش به شهادت دو تن از نیروهای سپاه پاسداران، در ساعات بامدادی امروز، مرکز جاسوسی اسراییل در اربیل عراق موشک باران شده است، اظها داشت: مردم اربیل هم نمی دانستند که اسراییل در این مرکز چه می کرده است که با 12 موشک هدف قرار گرفته است.

وی افزود: قاعدتا اسراییلی ها اخبارشان را نشر نمی دهند مثل اتفاقی که برای پایگاه الاسد افتاد و امیدواریم موفقیت بزرگی به دست آورده باشند و ما این موفقیت را تبریک می گوییم.

چمران درباره اینکه موج تبلیغاتی در دنیا به نفع اوکراینی ها در جنگ با روسیه شکل گرفته است، چون آنها اروپایی هستند، گفت: در حالیکه در عربستان دیروز 80 نفر را گردن زدند و همان دنیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام های قرون وسطایی در عربستان/جان باختن 47 کودک یمنی در بمباران سعودی ها

اعدام های قرون وسطایی در عربستان/جان باختن 47 کودک یمنی در بمباران سعودی ها