مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-13اقتصادي

«بیمه» مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در دیدار رؤسای خطوط تاکسی شهر قزوین اظهار کرد: مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی، بیمه آنان اعم از بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی، دولت را مکلف به پرداخت 50 درصد از حق بیمه سهم رانندگان از محل هدفمندی یارانه ها کرده که این کار با هدف کاهش هزینه های سربار رانندگان بوده است؛ اما برخی افراد از سایر مشاغل، خود را با عنوان راننده تاکسی بیمه کرده اند و این مشکل سبب شده است تعدادی از رانندگان واقعی از بیمه محروم شوند.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: در حال حاضر حدود 7 هزار نفر تحت پوشش بیمه رانندگان هستند که اگر بنا باشد افراد غیرراننده را حذف و رانندگان واقعی را جایگزین کنیم، مشکل بیمه رانندگان واقعی که اکنون از بیمه محروم هستند، برطرف می شود.

عرشیان همچنین به موضوع ناوگان فرسوده اشاره و بیان کرد: طبق قانون، دولت مکلف به پرداخت تسهیلات کم بهره بانکی برای نوسازی ناوگان فرسوده عمومی است که هم اکنون درصد بسیار کمی از آن عملی می شود.

وی همچنین گفت: به عنوان بخشی از خانواده حمل ونقل کشور، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم نسبت به پیگیری برای اجرای این قانون نگاه ویژه داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیمه» مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی است

«بیمه» مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی است