مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-13ورزشي

پایان مسابقات والیبال جام پرچم با قهرمانی تیم پرموز در ارومیه


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: نخستین دوره مسابقات ورزشی جام پرچم با قهرمانی تیم آکادمی پرموز به کار خود پایان داد.

- محمد نقی پور رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات جام پرچم به پیشنهاد کمیته ورزش کلانشهرهای کشور برای نخستین بار در رده سنی نوجوانان و در رشته پرطرفدار والیبال با حضور 434 ورزشکار در قالب 31 تیم از 27 بهمن ماه تا 21 اسفند ماه جاری در ارومیه برگزار شد و دلیل انتخاب رشته ورزشی والیبال عشق و علاقه خاص مردم ارومیه به این رشته محبوب و پرطرفدار بود.

نقی پور با اشاره به اینکه دیدارهای رده بندی و فینال با حضور محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور در سالن 2 هزار نفری شهید باکری ارومیه برگزار شد، افزود: شهر ارومیه تنها شهری است که دیدارهای نهایی خود را در حضور سرمربی تیم ملی برگزار کرد و مطمئنا با جلب نظر مثبت محمد وکیلی، چند بازیکن به اردوهای تیم ملی دعوت خواهد شد که اسامی آنان طی چند روز آینده اعلام می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: حضور سرمربی تیم ملی انگیزه خاصی به بازیکنان حاضر در دیدارهای نهایی بخشیده بود و برای جلب رضایت کادر فنی و به نمایش گذاشتن توان و پتانسیل خود هر چه در توان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات والیبال جام پرچم با قهرمانی تیم پرموز در ارومیه

پایان مسابقات والیبال جام پرچم با قهرمانی تیم پرموز در ارومیه