مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-13سياسي

رحیمی: مهم ترین مصادیق محرومیت زدایی، ارتقاء شاخص های نظام بهداشتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با دکتر سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع پایدار و تزریق به موقع آن رکن اصلی در ارتقاء .

- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه از مهم ترین اولویت های وزارت بهداشت محرومیت زدایی در کشور است که این مهم با ارتقاء شاخص های نظام بهداشتی محقق خواهد شد، گفت: در صورت عدم پرداخت به موقع منابع و تأمین اعتبار برای آن، این نظام دچار مشکل و تضعیف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با دکتر سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع پایدار و تزریق به موقع آن رکن اصلی در ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی است، بیان کرد: حوزه سلامت بر پایه حفظ شاخص های بهداشتی و درمانی بنا شده و متولی این مهم وزارت بهداشت است که در صورت عدم تخصیص به موقع منابع، حوزه سلامت با چالش های جدی روبه رو خواهد شد.

لزوم تخصیص منابع پایدار در حوزه سلامت دکتر رحیمی با اشاره به لزوم تخصیص منابع پایدار در حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: مالیات سلامت یا یک درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: مهم ترین مصادیق محرومیت زدایی، ارتقاء شاخص های نظام بهداشتی است

رحیمی: مهم ترین مصادیق محرومیت زدایی، ارتقاء شاخص های نظام بهداشتی است