مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-13حوادث

استفاده از مواد آتش زای نامتعارف جرم است / هشدار به متجاوزین اموال و نوامیس


استفاده از مواد آتش زای نامتعارف جرم است و دستگیر شدگان در شب چهارشنبه سوری تا پایان سیزده بدر در بازداشت خواهند بود.

- ایسنا/گلستان دادستان مرکز استان گلستان، گفت: استفاده از مواد آتش زای نامتعارف جرم است و دستگیر شدگان در شب چهارشنبه سوری تا پایان سیزده بدر در بازداشت خواهند بود.

محمود اسپانلو، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دستگاه قضایی در رابطه با سرقت ها و شرارت هایی که در سطح استان، در فضای واقعی و یا فضای مجازی اتفاق می افتد، پای کار است و طبق قانون برخورد می کند.

وی با بیان اینکه ضابطین دستگاه قضا در نیروی انتطامی با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر و افرادی که در رابطه با موضوعات اقتصادی هستند و یا به جنگل و مراتع و محیط زیست تجاوز می کنند، برخورد می کنند، ادامه داد: در کنار اقدام ناجا، برخورد دستگاه قضا نیز قاطعانه و عبرت آمیز است.

دادستان مرکز گلستان، با تأکید بر اینکه طی مدت اخیر حمایت های دستگاه قضا از نیروی انتظامی بسیار جدی تر شده است، خاطر نشان کرد: باید افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی و تعرض و تجاوز به اموال و نوامیس مردم را دارند، این هشدار را جدی بگیرند.

اسپانلو، با اشاره به اینکه دادستان استان مسئول تأمین امنیت در استان می باشد، تصریح کرد: در خصوص چهارشنبه آخر سال باید این هشدار را به خانواده ها بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مواد آتش زای نامتعارف جرم است / هشدار به متجاوزین اموال و نوامیس

استفاده از مواد آتش زای نامتعارف جرم است / هشدار به متجاوزین اموال و نوامیس