مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-13سياسي

ایجاد 7 جایگاه شارژ خودرو و اتوبوس برقی در اصفهان برای سال 1401


در راستای رسیدن به حمل و نقل پاک ایجاد یک خط اتوبوس برقی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستورکار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، در نطق پیش از دستور خود در سی و چهارمین و آخرین جلسه علنی سال 1400 شورای اسلامی شهر اصفهان به توجه به جوانان تأکید و اظهار کرد: همه ارکان دولت باید توجه ویژه ای به مسائل جوانان از جمله اشتغال، ازدواج و مسکن داشته باشند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب کارهایی ماندگار مانند ایجاد تعاونی ویژه ای برای دیپلمه های بیکار انجام شد، امروز نیز دستگاه های متولی باید چنین کار انقلابی و جهادی را انجام دهند تا جوانان تحصیل کرده دانشگاهی صاحب شغل شوند.

نورصالحی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته گذشته در حوزه حمل و نقل عمومی اتفاقات خوبی رخ داد که امید داریم نتایج آن را سال آینده ببینیم و بتوانیم سال آینده را سال حمل و نقل عمومی بهتر، همه گیرتر و پاک داشته باشیم؛ در همین راستا اهتمام در جهت ایجاد یک خط اتوبوس برقی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستورکار است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه زمینه ایجاد این خط فراهم شده و تفاهم نامه ای نیز در این رابطه نوشته شد، گفت: بر همین اساس قرار است تا شهریور ماه 7 جایگاه شارژ خودرو و اتوبوس برقی با مشارکت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 7 جایگاه شارژ خودرو و اتوبوس برقی در اصفهان برای سال 1401

ایجاد 7 جایگاه شارژ خودرو و اتوبوس برقی در اصفهان برای سال 1401