مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-13دانش

شورای صنفی دانشگاه شریف خواستار حضوری شدن دانشگاه ها شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، در نامه ای به رییس دانشگاه خواستار تسریع در از سرگیری آموزش حضوری شد.

- در این روز ها که به لطف خدا آمار ابتلای روزانه، تعداد بیماران بدحال و فوتی های ناشی از کرونا کاهش چشم گیری یافته است و به تبع مسئولان ستاد کرونای کشور نیز به تسریع فرآیند حضوری شدن آموزش اصرار دارند، شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از دانشجویان، خواستار از سرگیری فرآیند حضوری شدن دانشگاه است.

بر همگان روشن است که آموزش مجازی در موارد فراوانی کیفیت کافی را دارا نبوده و مشکلات متعددی برای دانشجویان نیز به وجود آورده است که همه گیرترین آن ها افسردگی و اضطراب ناشی از وضع موجود و فشار ناشی از تدریس مجازی است.

شورای صنفی از ریاست دانشگاه درخواست دارد تا روند حضوری شدن آموزش را سرعت بخشد تا دانشگاه دوباره شاهد حضور پرشور دانشجویان باشد و مشکلات فراوان به وجودآمده نیز به مرور حل شوند.

در این راستا آغاز آموزش حضوری دانشجویانی که قرار بود از ابتدای این نیم سال، آموزش حضوری دریافت کنند، اولین گام است که بسیار ضروری نیز می باشد.

به نظر هیچ مشکلی برای آغاز این آموزش از ابتدای سال 1401 وجود ندارد و همه زمینه ها فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای صنفی دانشگاه شریف خواستار حضوری شدن دانشگاه ها شد

شورای صنفی دانشگاه شریف خواستار حضوری شدن دانشگاه ها شد