مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-13حوادث

بازداشت عاملان بی نظمی در چهارشنبه آخر سال تا 15 فروردین در فارس


افرادی که بخواهند در مراسم چهارشنبه آخر سال اقدام به بی نظمی و سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر و تا 15 فروردین بازداشت خواهند شد.

- شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: افرادی که بخواهند در مراسم چهارشنبه آخر سال اقدام به بی نظمی و سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر می شوند و تا 15 فروردین در بازداشت خواهند ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رهام بخش حبیبی افزود: در سال های گذشته شاهد بهبود رفتار در چهارشنبه آخر سال بوده ایم و مردم توانسته اند رفتار خود را در این روز کنترل کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای برقراری امنیت در این روز توسط مجموعه فرماندهی انتظامی استان فارس صورت گرفته است، گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست ولی با مخلان نظم و امنیت و کسانی که اقدام به هنجار شکنی و حرکات پرخطر کنند، به شدت و طبق قانون برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف بیش از یک میلیون انواع مواد محترقه تا کنون، تصریح کرد: در این خصوص 38 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سردار حبیبی گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از قربانیان چهارشنبه آخرسال از میان کودکان و نوجوانان هستند، خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند تا مبادا به رفتارهای پرخطر روی بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان بی نظمی در چهارشنبه آخر سال تا 15 فروردین در فارس

بازداشت عاملان بی نظمی در چهارشنبه آخر سال تا 15 فروردین در فارس