مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-13ورزشي

مشکلات مالی مهم ترین چالش پیش روی فردوس قم /تصمیم جدی مدیرعامل برای واگذاری باشگاه


مدیر عامل تیم فوتسال فردوس قم گفت: مشکلات مالی در این فصل گریبان گیر ما شد و نتوانستیم تیم را تقویت کنیم و اگر مشکلات مالی حل نشود سهام باشگاه را به فروش خواهم گذاشت.

- خبرگزاری فارس از قم _ مهدی حاجیلو: تیم فوتسال فردوس نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز گذشته مقابل فرش آرا مشهد قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد، این مسابقه آخرین بازی شاگردان رضا زرخانلی در این فصل از رقابت ها بود.

نماینده قم از 26 بازی توانست 25 امتیاز بدست آورد و کار خود را در رده دهم جدول پایان داد، تیم صنایع گیتی پسند اصفهان 2 هفته قبل از اتمام لیگ توانسته بود با کسب 64 امتیاز و با فاصله 4 امتیازی با تیم دوم جدول مسابقات، قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سال 1400 شود.

بعد از اتمام مسابقه، صبح امروز به سراغ رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه فردوس رفته و گفت و گویی را با وی انجام دادیم که در ادامه می میخوانیم: فارس:سلام علیکم به چه دلیل فردوس در ابتدای فصل نتوانست با شرایط مناسب وارد مسابقات شود؟ با سلام خدمت شما و هوادارن خوب تیم فوتسال فردوس قم، متاسفانه قبل از شروع فصل به دلیل مشکلات مالی تصمیم به تیم داری نداشتم و نمی خواستم تیم را وارد مسابقات کنم اما بنا به دلایلی و اصرار اطرافیان این مسئولیت سنگین را برعهده گرفتم و تیم را با هزارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی مهم ترین چالش پیش روی فردوس قم /تصمیم جدی مدیرعامل برای واگذاری باشگاه

مشکلات مالی مهم ترین چالش پیش روی فردوس قم /تصمیم جدی مدیرعامل برای واگذاری باشگاه