مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-13اقتصادي

توزیع 140 تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در دماوند


فرماندار دماوند با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار در این شهرستان از توزیع 140 تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در دماوند خبر داد.

- ، رضا طاهرخانی صبح یکشنبه در نشست تنظیم بازار با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال جاری و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان دماوند اجرا خواهد شد.

طاهرخانی افزود: این طرح نظارتی در 2 فاز اجرایی خواهد شد که در فاز اول پایش واکسیناسیون اصناف انجام می شود و متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان ضمن داشتن کارت واکسیناسیون مبنی بر تزریق سه دز واکسن، باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از تمام واحدهای صنفی انتظار داریم نسبت به این امر اقدام نمایند.

وی گفت: فاز دوم این طرح شامل نظارت بر عرضه فروش کالاهای اساسی و کالاهای شب عید است که در این خصوص نظارت ها بر واحدهای صنفی افزایش خواهد یافت.

فرماندار دماوند بیان داشت: توزیع کالاهای اساسی شامل گوشت، مرغ، برنج و همچنین میوه تنظیم بازار، با افزایش جایگاه های عرضه این اقلام سعی خواهد شد تا بدون واسطه به دست مردم برسد و حفظ کرامت شهروندان و عدم تشکیل صف های طولانی از اهداف ستاد تنظیم بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 140 تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در دماوند

توزیع 140 تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در دماوند