مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-13دانش

دیدگاه نخبه پروری و حرکت خوب فولاد هرمزگان به سمت تکنولوژی های نو بی نظیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، فتی، رییس پارک علم و فناوری هرمزگان در دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری مداوم تصریح کرد: مدیریت فولاد هرمزگان آمادگی خود را برای پذیرش ایده های نو توسط پژوهشگران و نوآوران در این کنفرانس اعلام کرده است، - رییس پارک علم و فناوری هرمزگان در دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری مداوم تأکید کرد: پارک علم و فناوری هرمزگان آمادگی پیگیری ایده های نو در صنعت فولاد و تجاری سازی آن را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، فتی، رییس پارک علم و فناوری هرمزگان در دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری مداوم تصریح کرد: مدیریت فولاد هرمزگان آمادگی خود را برای پذیرش ایده های نو توسط پژوهشگران و نوآوران در این کنفرانس اعلام کرده است، ضمن اینکه این واحد صنعتی به عنوان یک واحد بزرگ در استان همکاری خوبی با دانشگاه ها دارد.

فتی بیان داشت: همکاری میان پارک علم و فناوری استان هرمزگان با فولاد هرمزگان به همراه آموزش وپرورش برای نخبه پروری کودکان یک گام ارزنده محسوب می شود که برای ارتقای فرزندان این سرزمین از سنین پایین در دست اقدام است.

رییس پارک علم و فناوری گفت: یکی از اهداف این کنفرانس باید ساخت ماشین ریخته گری فولاد و بومی سازی فناوری ساخت آن در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه نخبه پروری و حرکت خوب فولاد هرمزگان به سمت تکنولوژی های نو بی نظیر است

دیدگاه نخبه پروری و حرکت خوب فولاد هرمزگان به سمت تکنولوژی های نو بی نظیر است