مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-13اقتصادي

بوشهر آمادگی احداث 60 کارگاه صنعتی را دارد


استاندار بوشهر با اشاره به نهضت کارگاه سازی وزارت صمت در کشور گفت: این استان آمادگی لازم برای احداث 60 کارگاه صنعتی را دارد.

- احمد محمدی زاده صبح امروز در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران با اشاره به سابقه تاریخی تجارت و بازرگانی در بوشهر اظهار کرد: 50 هزار خانوار معادل 25 درصد کل جمعیت استان بوشهر به صورت مستقیم از طریق تجارت و بازرگانی امرار معاش می کنند.

وی با اشاره به تهمیدات اندیشیده شده برای تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز بیان داشت: با هماهنگی و نشست های تخصصی و اقدامات صورت گرفته، کالاها و مواد خوراکی ویژه نوروز در استان به میزان کافی تهیه و ذخیره شده، ضمن اینکه برای اسکان مسافران نوروزی هم شرایط لازم را با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف فراهم کرده ایم.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب سرمایه گذاران در استان گفت: با توجه به رویکرد دولت مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران، در استان هم شرایط لازم برای تحقق این امر فراهم کردیم و در چند ماه اخیر تمایل به سرمایه گذاری در استان بالا رفته است.

محمدی زاده تاکید کرد: یکی از مناطق مهم استان برای حمایت از سرمایه گذاران، منطقه ویژه شمال استان است که توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در این منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر آمادگی احداث 60 کارگاه صنعتی را دارد

بوشهر آمادگی احداث 60 کارگاه صنعتی را دارد