مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-13سياسي

به رویکرد آینده پژوهی برای ایجاد فرصت های شغلی نیاز داریم


برای ایجاد فرصت های شغلی جدید به رویکرد آینده پژوهی نیاز داریم و کمیته امداد استان کرمان با پشتیبانی از ایده ها، ده ها شغل مفید، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: برای ایجاد فرصت های شغلی جدید به رویکرد آینده پژوهی نیاز داریم و کمیته امداد استان کرمان با پشتیبانی از ایده ها، ده ها شغل مفید، پردرآمد و باثبات ایجاد کرده و جزو دستگاه های موثر در طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی است.

  علی زینی وند 22 اسفند ماه در همایش فصلی مدیران کمیته امداد استان و اختتامیه رویداد شتاب دهی و ایده پردازی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت اظهار داشت: اقدامات راهبردی کمیته امداد به دلیل گروه های هدف و تاثیرگذاری که در جامعه دارند، قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: جوانی جمعیت و ظرفیت بالای نیروی انسانی در کشور فرصت محدودی را پیش روی ما گذاشته که باید سریعا زمینه اشتغال آنها را فراهم کنیم که دچار آسیب ها و تهدیدها نشود.

استاندار کرمان گفت: الان نرخ بیکاری بالاست و باید ظرفیت ها و زیرساخت های شغلی جدید ایجاد کرد که این امر با دیدگاه سنتی ممکن نیست و باید با رویکرد آینده پژوهی و نگاه به آینده به ایجاد فرصت های شغلی توجه نمود.

زینی وند به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد شغل، رفاه و امنیت شغلی و نامگذاری سالها به مباحث اقتصادی گفت: الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رویکرد آینده پژوهی برای ایجاد فرصت های شغلی نیاز داریم

به رویکرد آینده پژوهی برای ایجاد فرصت های شغلی نیاز داریم