مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-13اقتصادي

اصفهان میزبان نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی می شود


سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خود اشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در اصفهان برپا می شود.

- ایسنا/اصفهان سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خود اشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در اصفهان برپا می شود.

این نمایشگاه که در روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم اسفندماه برپا خواهد بود، شرایطی را فراهم می آورد تا 160 کسب وکار در چهار گروه اصلی صنایع غذایی، صنایع دستی و سنتی، پوشاک و منسوجات و خدمات جانبی، محصولات، کالاها و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.

این نمایشگاه در 9000 مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور شرکت ها و کسب وکارهایی از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و گیلان برپا می شود.

نکته قابل توجه سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خوداشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی اصفهان این است که بخش زیادی از مشارکت کنندگان و کسب وکارهای حاضر در آن از مددجویان و اعضای تحت حمایت ارگان های حمایتی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین سازمان ها و نهادهای دولتی از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، شهرداری، اداره کل بهزیستی، سازمان جهاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی می شود

اصفهان میزبان نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع خوداشتغالی می شود