مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-13اقتصادي

بهترین نوع حمایت توانمندسازی است


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: بهترین نوع حمایت از مددجویان توانمندسازی آنان است.

- فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در این مراسم بیان کرد: تمرکز بر موضوع، ادامه دادن و پیگیری طولانی رمز موفقیت در کار است.

وی با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد در ایجاد اشتغال در سال جاری ایجاد 300 هزار فرصت شغلی بود که خوشبختانه با همکاری استانداران، فرمانداران و روسای بانک ها 100 درصد این مشاغل محقق شده است افزود: به واسطه تجربه ای که در امداد رخ داده است برای سال 1401 کمیته امداد متعهد به ایجاد 500 هزار فرصت شغلی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه بهترین نوع حمایت توانمندسازی است خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما در کمیته امداد این است که زمینه توانمندی فرزندان خانواده های تحت حمایت فراهم شود تا از فقر بین نسلی بین مددجویان جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مسئولیت های اجتماعی در مسیر توانمندسازی قرار گیرد ارزشمند است گفت: باید تلاش کنیم هیچ دانش آموزی در خانواده های تحت حمایت بدون مهارت نباشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: از رویکردهایی که در کمیته امداد در سنوات گذشته شروع شده حرکت به سمت مشاغل دانش بنیان و سوق دادن جوانان به سمت فضای علم و فناوری و مشلاغلی که پایه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین نوع حمایت توانمندسازی است

بهترین نوع حمایت توانمندسازی است