مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-13اقتصادي

تخصیص 75 میلیارد تومان برای اصلاح باغات چای در گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان تسهیلات به زراعی و نوسازی ماشین آلات کارخانجات چایسازی را از جمله مهم ترین حمایت های دولت از صنعت چای دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی صبح امروز در جلسه ساماندهی صنعت چای در سالن اجتماعات استانداری گیلان با بیان اینکه صنعت چای به یکی از اقتصادهای مهم در گیلان مبدل شده است، اظهار کرد: امروزه زندگی بسیاری از مردم استان های شمالی به صنعت چای وابسته است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت تضمینی چای در کشور افزود: بر اساس آمار امسال قیمت خرید تضمینی  برگ سبز درجه یک با افزایش  37 درصدی و برگ سبز درجه دو با افزایش 48 درصدی مواجه شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حمایت های دولت در راستای افزایش تولید چای در گیلان بیان کرد: بی شک حمایت های دولت منجر به افزایش انگیزه فعالان حوزه چای شده و در همین خصوص در سفر اخیر رییس جمهور به استان گیلان نیز برای حمایت بیشتر از فعالان صنعت چای 75 میلیارد تومان برای اصلاح باغات چای تخصیص یافت.

عباسی تسهیلات به زراعی و نوسازی ماشین آلات کارخانجات چایسازی را از جمله  مهم ترین حمایت های دولت از صنعت چای دانست و بیان کرد: برای حفظ کاربری باغات چای و توسعه تولید این محصول استراتژیک باید مطالبات چایکاران به موقع پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 75 میلیارد تومان برای اصلاح باغات چای در گیلان

تخصیص 75 میلیارد تومان برای اصلاح باغات چای در گیلان